Hur funkar det?

För att förstå hur en p-dator funkar måste man ha lite koll på mens och ägglossningscykeln. Under en cykel (dvs från mens till mens) så är det bara under ett fåtal dagar man kan bli gravid, vilket är under ägglossningen och några dagar efter, och under dessa dagar så förändras ens basaltemperatur (den temperaturen man har på morgonen). Så p-datorn mäter ens temperatur, och man matar in sin mensdata, och med hjälp av det så listar datorn ut när man har ägglossning. Sedan plussar den på några dagar innan ägglossningen, eftersom att spermier kan överleva i några dagar. Så varje morgon innan jag gått upp tar jag tempen med min lady - comp, och får sedan se ifall jag är fertil den dagen. Om ni vill ha mer ingående fakta på hur den funkar går det alltid att läsa på företagets egna hemsida, Naturafemme, men det kan även vara bra att tänka på att de inte är helt partiska! Där står det även en helt del om hur livmoderbärares kroppar funkar. Om inte annat får ni gärna ställa frågor till mig, så gör jag mitt bästa för att besvara dem. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: