Vanliga frågor om P-dator.

Tänkte att jag skulle knåpa ihop ett inlägg om saker folk ofta undrar. Har ni några fler frågor är det bara att lämna en kommentar, så lägger jag inp den frågan här!
 
Men när man har feber då, vad händer då?

Eftersom att datorn lär sig din temperatur-cykel så märker den av ifall någonting helt plötsligt inte stämmer med temperaturen. Så har du feber, eller kanske är väldigt bakis så inser den att, Jaha, nu har något påverkat tempen, och då kommer inte den temperaturen räknas. Har du så pass hög temperatur att du har feber kommer det även blinka ett litet F.
 
Spermier kan ju leva i upp till sju dagar, hur kan då en p-dator vara säker?

P-datorn tar hänsyn till detta. De röda dagarna starta ca 7 dagarn innan ägglossningen.
 
Hur vågar du lita på en dator?

Jag kan absolut se det smått obehagliga i att lägga en så viktig sak i händerna på en masikn. Men många tester har gjort, och många har använt en p-dator innan mig, och det har gått bra för dem. Så länge jag inte slarvar, och inte lyssnar på datorn så är den 99.3 % säker, och det duger för mig. Dessutom så lär jag mig förstå mig på min kropp mer för varje dag som går, och jag lär mig läsa av den. 


Kommentarer
Postat av: Linda

är spännande, jag vågar dock inte!

2015-04-07 @ 19:20:16
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: