Mina cykler

Då jag vill ha lite överblick över hur min mängd röda och gröna dagar ändras tänkte jag skriva upp det i detta inlägg. Då kan jag, och ni, se hur en genomsnittlig cykel kan se ut!
 
Cykel Nr.1: 12 gröna 2 gula 15 röda
Cykel Nr.2: 16 gröna 1 gul 12 röda
Cykel Nr.3: 16 gröna 1 gul 10 röda
Cykel Nr.4: 15 gröna 3 gula 10 röda 
 
Som ni ser så har mängden röda dagar minska en del sedan jag började, men jag hoppas fortfarande på att kunna få ner mängden gula dagar! Antalet gröna dagar ändras lite pga av när mensen dyker upp, ju oftare man har mesn = kortare cykel = färre gröna dagar.


Kommentarer
Postat av: linda

jo men detta snack om att p-piller är dåligt jo dt är de säkert men allting annat också uppenbarligen, maten vi äter, miljön vi lever i etc. så :) men jag har ätit p-piller sedan jag var 15 vågar inte lägga av nu :

2015-04-07 @ 21:55:22
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: Camilla

Här har du en tjej som funderar på att skaffa en p-dator, detta p.g.a att jag inte kan ta hormoner, inte trivs med kopparspiralen och inte heller vill använda kondom. Problemet är att jag har oregelbunden mens och enligt deras hemsida passar det inte lika bra om ens cykel är längre än 39 dagar, vilket min brukar vara :( Så himla trist!

2015-04-08 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: